Interno

Interno er din direkte forbindelse til nye produkter. Kontakt os uforpligtende med dine ønsker til produkter – opgaven er i trygge og kompetente hænder helt fra bestilling til endelig levering.

Vi rådgiver også vores kunder om inspirations- og indkøbsture til de største og mest interessante messer i Østen, hvor vi sørger for visumansøgninger, flybilletter, hoteller, m.v.
Ring og hør nærmere om priser og datoer.

Hos Interno møder du følgende positive, motiverede og engagerede ansatte:

Niels Pedersen, direktør.
Uddannet tømrer og glarmester, senere salgschef og indkøber hos Fyns Service Udlejning.
”Jeg har et stort netværk at trække på, og jeg er stædig, når jeg får stillet en opgave. Så vil jeg gå langt for at udføre den og opfylde kundens behov.”
Fra at være en hobby er Interno vokset til et firma, der gerne vil være kendt for god service og kundekontakt, samt at her går ingen kunder forgæves med en ordre – hvor speciel den så må være.
”Jeg har endnu ikke sagt nej til en ordre. Selv når det har været tidskrævende. Det kan godt være, at det ikke har været den bedste forretning for mig, men kunden er blevet tilfreds, og det er det vigtigste for mig.”
Niels Pedersen har en god næse for at finde de producenter, der kan lave og levere den vare, der lever op til kundens forventninger. Han har rejst meget i Asien og besøgt mange producenter, og Interno er med på messer i hele verden for at hente inspiration og være med helt fremme med de nyeste produkter.
”Interno er en social ansvarlig forretning, og vi besøger altid vores leverandører og kan stå inde for de produkter, som vi får fremstillet.”

Leon Pedersen, produkt- og salgsdirektør.
Uddannet bådbygger og produktionsteknolog.
Har tidligere været ansat som projektleder på Tuco Yachtværft og som tømrer hos Søren Larsen, hvor han har været med til at lave opgaver hos LEGO og Lalandia.
”Jeg kender alle processer fra start til aflevering i et projekt.”
Hos Interno er der nytænkning hele tiden, målrettede opgaver til slutbrugeren og der er ikke langt fra produktion til slutbruger.
”Det er et alsidigt job, hvor jeg både kan stå i arbejdstøj og lave en prototype på et nyt bord til en kunde, sidde ved computeren og tale i telefon eller er ude at køre på landevejen og besøge kunderne.”

Sonny Andersen, indkøber.
Har arbejdet som smed i 12 år og har erfaring med elektriske installationer.
Står for indkøb af varer fra producenter over hele verden samt for pakkeri og afsending af varer.

”Det er et frit sted at arbejde, og der er en nem tilgang til chefen, så vi kan træffe hurtige beslutninger. Så har jeg heller ikke så langt på arbejde, for jeg bor lige lidt længere nede ad vejen.”

Jan Tornsberg, salgsansvarlig for den del af forretningen, der består af handel med reservedele og LED-skilte til rute- og turistbusser.
Han er salgsuddannet og har været beskæftiget i busbranchen af flere omgange siden 2001. Han har blandt andet været ansat som reservedelsindkøber hos en af de største aktører i Danmark inden for bustransport.
”Jeg har en god indsigt i, hvad kunderne i det segment efterspørger, da jeg har siddet på den anden side af skrivebordet. Jeg tager udgangspunkt i kundernes behov og forsøger at opfylde de ønsker, de har, ved at se alternative løsninger og skaffe alternative produkter.”

Morten Humle, lagermedarbejder og kørsel.
Har tidligere arbejdet som gulvsliber og på opholdssteder for børn og unge.
Er ansat i virksomheden i fleksjob.

”Her er en god atmosfære, og det er flinke folk, som jeg arbejder sammen med”